( بمب خنده سابق)

خرید بک لینک
عالمو ادم نگران منن

همه فهمیدن من به مرگیم هست

حتی پری ( نامزد یا دوست دختر سامی که سربازیه)

همون که فقط یه هفته رفتم پیشش و دیگه نرفتم

واسم پست زده :((

-----------

نمی دونم این چندمین بار بود که مرد عنکبوتی رو تا اون دیقه دیدم و خاموش کردم :/

الانم باید کپمو بذارم ولی دارم اینجا می نویسم :/

شب بخیر :(((

( بمب خنده سابق)...

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: هانیه توسلی,هانیه غلامی,هانیه توسلی اینستاگرام, نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت: 1:16

من بعضی چیزا رو نمی فهمم امروز اینو فهمیدم فهمیدم که معنی بعضی جملات و نمیفهمم فهمیدم که زمان باید بگذره تا معنی جملات واضحی که جلوی چشممه بفهمماینو وقتی فهمیدم که بعد چند ساعت کلنجار رفتن با جزوه ام چیزایی رو دستگیرم شد که دیدم تو جزوه ترم قبل به وضوح نوشته شدهفهمیدم که بعضی چیزا رو باید بارها بار ها بفهمم تا از دلشون چیزای جدید تری بفهمم چیزایی که الان منی که اینجا نشسته باورش نمیشه که فهمیده و مطمئنه تو دل همون فهمش کل چیز دیگه است که نفهمیده و باید باز تلاش کنه تا بفهمه من شرایطی که الان توشمو نمیفهمم اینکه چرا باید برم نمیفهمم اینکه همه چی خوبه مشکلی نیست ولی چرا طوفانه هم نمیفهمم ولی یه جورابی حدس میزنم که دارم درست پیش میرم چون امروز فهمیدم با میزان فهمی که من از درس ترم پیش داشتم حداکثر باید ۱۴ میشدم ولی ۱۹/۵ شدم پس شاید در عین اینکه چیزی نمیفهمم ولی راه درستو میرم --------------------------تا حالا شده دلتون بخواد یه صدای ترسناکو دوباره بشنوین ؟از اون صدا ها که بعد شنیدنش بگین «این دیگه چی بود ؟ »_______________دلم نمی خواد تا اطلاع ثانوی با رویا به حرفمامی ( بمب خنده سابق)...ادامه مطلب

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت: 1:15

:)همینجوری . به قول یکی خندیدن که دلیل نمی خواد گریه کردنه که دلیل میخواد .--------------فردا مثه امروز سرده... بهتره کاپشنمو بیرون بیارممن خیلی عادت ندارم کاپشن بپوشم ولی اگه بپوشم حتما می پوشم چون از تو دست نگهداشتنش خوشم نمیاد سختمه یه جور میزون تو دستم بگیرماز چتر بازکردنم خوشم نمیاد ولی همیشه تو کیفم چتر هست اون روزی چار نفری داشتیم میرفتیم واس دو نفرمون مهم بود خیس نشن وقتی چتر و دیدن دادشون بلند شد :/زیر باران باید رفتاز این شعرا نخوندن بعضیا :/++++++++گفت : پاییز فصل جداشدنهگغتم : واقعا ؟گفت : نمی دونستی ؟گفتم : نهگفت : واالان دونستم :/ ( بمب خنده سابق)...ادامه مطلب

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت: 5:11

جواب سلاممو نداد :/

خواستم بگم تلافی میکنم ولی دیگه وقت نیست :/

ولی اگه وقتم بود تلافی نمی کردم

چون هم ادم خوبیم هم شاید یادش رفته :)

( بمب خنده سابق)...

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: meaning,b, نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت: 5:11

ما واس چی غصه میخوریم

ملت واس چی :/

+ دنیای عجیبیه میشه ساعت هابهش خندید :)))

( بمب خنده سابق)...

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: ),) meaning,)l, نویسنده: بازدید: 186 تاريخ: دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت: 5:11

صفحه بندی