همینجوری . به قول یکی خندیدن که دلیل نمی خواد
گریه کردنه که دلیل میخواد .
--------------
فردا مثه امروز سرده... بهتره کاپشنمو بیرون بیارم
من خیلی عادت ندارم کاپشن بپوشم ولی اگه بپوشم حتما می پوشم چون از تو دست نگهداشتنش خوشم نمیاد
سختمه یه جور میزون تو دستم بگیرم
از چتر بازکردنم خوشم نمیاد ولی همیشه تو کیفم چتر هست اون روزی چار نفری داشتیم میرفتیم واس دو نفرمون مهم بود خیس نشن وقتی چتر و دیدن دادشون بلند شد :/
زیر باران باید رفت
از این شعرا نخوندن بعضیا :/
++++++++
گفت : پاییز فصل جداشدنه
گغتم : واقعا ؟
گفت : نمی دونستی ؟
گفتم : نه
گفت : وا
الان دونستم :/
( بمب خنده سابق)...ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 174