+ چون یادم میره که زده زیر قولش٬ بعد دلم میخواد که دلتنگ شه بعد من مرور میکنم که یادم بیاد
- پس لطفا فقط همون تیکه ها رو یاداوری کن ٬ قسمت خاطرات خوب نرو
+ باشه :(
------------------------------------------------
میخواد برا تولدم کادو بخره
بهش گفتم تولدم کی هست ؟ یادش بود :))
حالا یا دستبند میخره یا ساعت
باید اینو نشونش بدم ؛ پر رو هم نیستم :))
http://s7.picofile.com/file/8256530850/106.jpg
--------------------------------------------------
چند مدت پیش وقتی یمی به دلیل ناتوانی خودش دست خطمو برد زیر سوال
به جا اینکه بگه نه خیلی خطش خوبه ؛ طرف اونو گرفت
بعد طرف ول کرده بود این گیر داده بود که بد مینویسی
(خطم خوبه واقعا )
بعد اون ماجرا بهم گفت دوستم داره
منم گفتم دروغ نگو
همیشه میگه دوستم داره .
باز گفت دروغ چیه ٬ دوستت دارم
گفتم اگه دوستم داشتی باید دست خطم هم دوست میداشتی
وقتی یکی ؛ یکیو دوس داره همه چیزشو دوس داره ؛ همه چیز طرف براش قشنگه
زد زیر خنده و گفت معلومه به درجه بالایی از عشق رسیدی
حالا درجه بالا پایینشو نمی دونم ولی ادمی نیستم که الکی به ادما بگم دوستشون دارم در حالی که ندارم
حتی بعضی وقتا دلم میخواد به بعضیا بگم دوستت دارم ولی از مسئولیت این جمله میترسم فقط به کسی میگم که بتونم از پس مسئولیتش بر بیام اگرچه که بعضی وقتا حس میکنم کم گذاشتم . شرمنده :(
شاید مردم فرط فرط بهم اینو بگن ولی من نمیگم چون به نظر من مسئولیت داره و تاحالا هم هرکی که گفته و مسئولیتشو در نظر نگرفته خیلی خر :/
+ اعصابم خورد شد یهو :)
( بمب خنده سابق)...ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 168