( بمب خنده سابق)

متن مرتبط با «هی روزگار» در سایت ( بمب خنده سابق) نوشته شده است

هعی :(

  • نیلوبلاگ

    + دارم با خودم xa0کلنجار میرم -خوب .نتیجه ؟ + میگم شاید چون اولین ادمیه که اینقدر بهش نزدیک شدم شاید اولین و تنها کسیه که xa0میشناسمش اینقدر دل کندن ازش برام سخته شاید بقیه هم مثه اون باشنxa0 شاید اگه شروع کنیم به فراموش کردن همدیگه واسه جفت مون همه چی راحت تر شه -خوب؟ +امروز گفت یه چیز و حذف میکنه تا از دلتنگیاش کم شهxa0 اگه منم حذف شم از دلتنگیش کم میشه :( -خوب پس میخوای بهش کمک کنی ؟ + - هانیه ؟ +xa0 -هانیه ؟ + با من حرف نزن ٬ میفهمی ؟ حرف نزن ٬ صدام نکنxa0 - باشه...

    ادامه مطلب