با ادم ها فقط دوست شویدxa0 رفیق که شوند توقعشان می رود بالا وهمیشه باید با ترس از دست دادنشانxa0 روزگار سپری کنیدxa0 که نکند تصمیم بگیرد برود و تنهایتان بگذارد که نکند تو بمانی و xa0غم از دست دادن رفیقxa0 xa0...