هعی :(

خرید بک لینک
+ دارم با خودم کلنجار میرم

-خوب .نتیجه ؟

+ میگم شاید چون اولین ادمیه که اینقدر بهش نزدیک شدم شاید اولین و تنها کسیه که میشناسمش اینقدر دل کندن ازش برام سخته شاید بقیه هم مثه اون باشن

شاید اگه شروع کنیم به فراموش کردن همدیگه واسه جفت مون همه چی راحت تر شه

-خوب؟

+امروز گفت یه چیز و حذف میکنه تا از دلتنگیاش کم شه

اگه منم حذف شم از دلتنگیش کم میشه :(

-خوب پس میخوای بهش کمک کنی ؟

+

- هانیه ؟

+

-هانیه ؟

+ با من حرف نزن ٬ میفهمی ؟ حرف نزن ٬ صدام نکن

- باشه

( بمب خنده سابق)...

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: هی روزگار,هی خدا,های چت,هعی چ فاز سنگینی,هعی لعنتی,هعی تو,هعی رفیق,هعی دنیا,هعی چه فاز سنگینی,هعی لوله گاز, نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 10:44

صفحه بندی