( بمب خنده سابق)

متن مرتبط با «اي باد صبا» در سایت ( بمب خنده سابق) نوشته شده است

ای باد صبا سلام یاران برسان. شرح غم ما به غمگساران برسان

  • نیلوبلاگ

    باید حرف بزنمxa0 بگم که از روزی که رفت حالم خوب نیستxa0 بگم که نتونستم هیچ پست شادی بنویسم . نتونستم با صدای بلند چند دیقه بخندم بگم که حتی نوشتن نه اینجا و نه هیچ جای دیگه ارومم نکرد روزی که نرگس گفت داره اشتباه میکنهxa0 لحظه ایی که فکر کردم تو خطر ٬ لحظه ایی که از شدت نگرانی xa0که نکنه اسیب ببینه دستام شروع کردن به لرزیدن فهمیدم اوضام خرابه البت شایدم نه شاید خیلی قبل اون xa0فهمیدم یه جای کار گیر داره وقتایی که براش دعا می کردم وقتی که خبر سقوط اتوبوس سربازا اومدxa0 نمی دونم xa0فقط می دونم الا...

    ادامه مطلب