
تو میخوای باز هم مثل سابق با هم حرف بزنیم؟... یعنی پشیمون نمیشیم؟... یعنی امروز با هم خداحافظی نکنیم؟ + من به این سوال چی جواب بدم ؟ - نمی دونم + کمکم کن - اووم ... صادقانه جواب بدهxa0 + خوب صادقانه که نمی تونم xa0برم اونجا بنویسم مسخره استxa0 - مطمئنی ؟ +فک کنم :( -حالا این صادقانه رو بگو ببینم چیهxa0 + اره . میشیم به احتمال زیاد. نه هیچ وقت - هانیه ؟ + هوومxa0 - یه جوابی بده که xa0به نفع جفت تون باشه . این که میگی به احتمال زیاد پشیمون میشین بعد میگی اره میگی نه هیچ وقت ؟ + من الان نمی تونم از...
ادامه مطلب