
عالمو ادم نگران منن همه فهمیدن من به مرگیم هستxa0 حتی پری ( نامزد یا دوست دختر سامی که سربازیه)xa0 همون که فقط یه هفته رفتم پیشش و دیگه نرفتم واسم پست زده :(( ----------- نمی دونم این چندمین بار بود که مرد عنکبوتی رو تا اون دیقه دیدم و خاموش کردم :/ الانم باید کپمو بذارم ولیxa0دارم اینجا می نویسم :/ شب بخیر :((( xa0...
ادامه مطلب
:) همینجوری . به قول یکی خندیدن که دلیل نمی خوادxa0 گریه کردنه که دلیل میخواد . -------------- فردا مثه امروز سرده... بهتره کاپشنمو بیرون بیارم من خیلی عادت ندارم کاپشن بپوشم ولی اگه بپوشم حتما می پوشم چون از تو دست نگهداشتنش خوشم نمیادxa0 سختمه یه جور میزون تو دستم بگیرم از چتر بازکردنم خوشم نمیاد ولی همیشه تو کیفم چتر هست اون روزی چار نفری داشتیم میرفتیم واس دو نفرمون مهم بود خیس نشن وقتی چتر و دیدن دادشون بلند شد :/ زیر باران باید رفت از این شعرا نخوندن بعضیا :/ ++++++++ گفت : پاییز فصل جداشد...
ادامه مطلب