قبلا فروردین دوس نداشتم ولی الان دوس دارم چون اصن با هم قهر نکردیم
قبلا اردیبهشت دوس داشتم ولی الان ازش بدم میاد ٬ هیچ وقت واسه هم وقت نداشتیم تازه توش باهام خداحافظی کردی حالا نمیشد وسط
ماه به این خشگلی
خداحافظی نکنی:(
به خرداد حسی نداشتم
ولی الان ازش بدم میاد چون تهش خداحافظی میکنی
شروع تابستون دوس داشتم چون تعطیلات بود و قرار بود کلی خوش بگذره ٬ ولی الان متنفرم چون نیستی
اره ... اینطوریا : (
( بمب خنده سابق)...
ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال میکنید
برچسب: ماه های سال,ماه های سال به انگلیسی,ماه های سال قمری,ماه های سال شمسی,ماه های سال میلادی,ماه های سال به زبان المانی,ماه های سال به ترکی استانبولی,ماه های سال به آلمانی,ماه های سال ایران,ماه های سال به فارسی, نویسنده: بازدید: 250 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 9:58