( بمب خنده سابق)

متن مرتبط با «دارم سعی میکنم» در سایت ( بمب خنده سابق) نوشته شده است

دارم سعی میکنم اینجا از چیزای خوب بنویسم :)

  • نیلوبلاگ

    امروز که همه خونواده خونه خاله جمع شده بودن فهمیدم ما از خانواده های باکلاس مرفه محسوب میشیمxa0 همه حسابی های کلاس بودن xa0و یکم فیس و افاده هم در جمع جاری بودxa0 یعنی اینقدر همه شون xa0چیزای خوشگل موشگل پوشیده بودن که من با وجود اینکه هیچ علاقه ایی به طلا ندارم عاشق انگشتر یلدا شده بودم به شدت دلم میخوادش :/ خدایی خیلی حیگر بود حتی تصویرش میاد تو خیالم این شکلی :) میشمxa0 داشتم فکر میکردم اگه یه روز زندگی مرفهی نداشته باشم xa0چه جوری میشه تو این جمع موند و سرتو بالا بگیریxa0 خیلی سخت میشه ترجیح...

    ادامه مطلب
  • وقت ندارم حتی برای خودم

  • نیلوبلاگ

    سردمه ٬ پتو رو انداختم دورم فنجون نسکافمو گرفتم دستمxa0 با یه قیافه کجو کولهxa0 خیلی سردمه لعنتیxa0 چرا اوضاع مثل قبل نمیشه چرا زندگیم افتاده تو یه ریتم جدی این اهنگ لعنتیه بیکلام چیه ؟ یاد همه xa0بدبختیای اتفاق xa0نیافتاده ام می افتم وقتی وقت میکنم که دیگه دیر ٬ وقتم تموم شد باید رفت ایستادن از ادم منجلاب میسازه xa0 xa0...

    ادامه مطلب