
قبلا فروردین دوس نداشتم ولی الان دوس دارم چون اصن با هم قهر نکردیم قبلا اردیبهشت دوس داشتم ولی الان ازش بدم میاد ٬ هیچ وقت واسه هم وقت نداشتیم xa0تازه توش باهام خداحافظی کردی حالا نمیشد وسط ماه به این خشگلیxa0 خداحافظی نکنی:( به خرداد حسی نداشتمxa0 ولی الان ازش بدم میاد چون تهش خداحافظی میکنی شروع تابستون دوس داشتم چون تعطیلات بود و قرار بود کلی خوش بگذره ٬ ولی الان متنفرم چون نیستی xa0 اره ... اینطوریا : ( xa0...
ادامه مطلب