
+ دارم با خودم xa0کلنجار میرم -خوب .نتیجه ؟ + میگم شاید چون اولین ادمیه که اینقدر بهش نزدیک شدم شاید اولین و تنها کسیه که xa0میشناسمش اینقدر دل کندن ازش برام سخته شاید بقیه هم مثه اون باشنxa0 شاید اگه شروع کنیم به فراموش کردن همدیگه واسه جفت مون همه چی راحت تر شه -خوب؟ +امروز گفت یه چیز و حذف میکنه تا از دلتنگیاش کم شهxa0 اگه منم حذف شم از دلتنگیش کم میشه :( -خوب پس میخوای بهش کمک کنی ؟ + - هانیه ؟ +xa0 -هانیه ؟ + با من حرف نزن ٬ میفهمی ؟ حرف نزن ٬ صدام نکنxa0 - باشه...
ادامه مطلب
قبلا فروردین دوس نداشتم ولی الان دوس دارم چون اصن با هم قهر نکردیم قبلا اردیبهشت دوس داشتم ولی الان ازش بدم میاد ٬ هیچ وقت واسه هم وقت نداشتیم xa0تازه توش باهام خداحافظی کردی حالا نمیشد وسط ماه به این خشگلیxa0 خداحافظی نکنی:( به خرداد حسی نداشتمxa0 ولی الان ازش بدم میاد چون تهش خداحافظی میکنی شروع تابستون دوس داشتم چون تعطیلات بود و قرار بود کلی خوش بگذره ٬ ولی الان متنفرم چون نیستی xa0 اره ... اینطوریا : ( xa0...
ادامه مطلب