دیدم مامان با سشوار نشسته موهامو درست کنه که یه وقت سرما نحورم
اخر همچین روز گندی همچین اتفاقی مثه معجزه است
+ من دختر لوسیم
بابا همیشه میگفت من دختر لوسو ملوس دوس ندارم
ولی منو دوس داره
++ وسط یه زندگی به این خوبی من چرا باید حالو روزم این باشه چرا باید گریه کنم؟ چرا ؟!؟
همش تقصیر یه نفر
( بمب خنده سابق)...ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 197