
امروز گواهی نامه مو گرفتم بالاخره خدا رو شکر که تموم شد :) +امروز یه پسره اومده بود امتحان بده ولی خودش با ماشینشxa0 اومده بود . به من نیگاه میکرد لبخند میزد :/ امتحانشو زودتر از ما داد سوار ماشینش شد و رفت من که امتحانمو دادم xa0خوش و خرم اومدم برم سمت اموزشگاه دیدم با دوستش جلوم پارک کرده میخواد ببرتم اموزشگاه :| البت ما با پای پیاده کز کردیم رفتیم اموزشگاه ولی سوال من این است xa0؛ چرا ؟ :|...
ادامه مطلب