
امروز گواهی نامه مو گرفتم بالاخره خدا رو شکر که تموم شد :) +امروز یه پسره اومده بود امتحان بده ولی خودش با ماشینشxa0 اومده بود . به من نیگاه میکرد لبخند میزد :/ امتحانشو زودتر از ما داد سوار ماشینش شد و رفت من که امتحانمو دادم xa0خوش و خرم اومدم برم سمت اموزشگاه دیدم با دوستش جلوم پارک کرده میخواد ببرتم اموزشگاه :| البت ما با پای پیاده کز کردیم رفتیم اموزشگاه ولی سوال من این است xa0؛ چرا ؟ :|...
ادامه مطلب
قبلا فروردین دوس نداشتم ولی الان دوس دارم چون اصن با هم قهر نکردیم قبلا اردیبهشت دوس داشتم ولی الان ازش بدم میاد ٬ هیچ وقت واسه هم وقت نداشتیم xa0تازه توش باهام خداحافظی کردی حالا نمیشد وسط ماه به این خشگلیxa0 خداحافظی نکنی:( به خرداد حسی نداشتمxa0 ولی الان ازش بدم میاد چون تهش خداحافظی میکنی شروع تابستون دوس داشتم چون تعطیلات بود و قرار بود کلی خوش بگذره ٬ ولی الان متنفرم چون نیستی xa0 اره ... اینطوریا : ( xa0...
ادامه مطلب