ولی حالا نیست
دلتنگی حالت عجیبیه
دارم به درد انگشت پام وقتی خورد به بخاری فکر میکنم که چقد اولش درد داشت چقد بالا پایین پریدم ولی در کمتر از پنج دیقه حل شد
یا انگشتم که چند دیقه پیش موقع پوست کندن میوه بریدم یه سوزشی داشت ولی بعدش فقط خون بود و از درد خبری نبود
این دردا رو میشه یه جوری باهاشون کنار اومد شاید چون زود خوب میشن شاید چون فیزیکین
ولی دلتنگی یه جایی تو قلبتو اذیت میکنه یه چیز روحیه
نمیشه به زور خودتو مجبور کنی که دلتنگ نباشی یا به زور بخوای فراموشش کنی که دلتنگ نباشی
اگه بخوام قشنگ دلتنگی رو توصیف کنم دلتنگی یعنی دلت تنگه دیگه زشتو قشنگ نداره که
فقط اینکه تنها ارزوم اینه که اون حال منو نداشته باشه و منم زودی با این اوضاع کنار بیام
( بمب خنده سابق)...ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 280