دلم می خواد تصور کنم که نیستش
دلم میخواد برگردم به گذشته
به روزایی که هیچ کدومشون نبودن
ولی یه جورایی معتاد شدم به اینجا ... به نوشتن ... به محبتای دل بخواهی مجازیا
من هیچ وقت معتاد نمیشم اگه از این یه دونه دل بکنم
واس همیشه حله
( بمب خنده سابق)...ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 264