هعی دلم گرفته از امروز صبح :(

خرید بک لینک
نگرانشم. :(

اگه از اونجا بیرونش کنن اگه بخواد بره سر برجک شیفت بده

خیلی اذیت میشه

اخه یکی نیس بگه نونت کم بود چی بود که با فرمانده ات دهن به دهن میذاری

بهم گفت حالش گرفته است یه چیزی بگم با هر سختی که بود

رفتم جوابشو دادم فک کنم این دفعه اس ام اسم دستش رسید ولی کاش نمی رسید اخه خوب توش حرف نزده بودم فک کنم ناراحت شد واس همین جواب نداد :((

گفت یه چیزایی رو نمیگه چون باعث میشه نا امید بشم ازش :(

چرا کاری نمیکنه که بهش افتخار کنم ؟ چرا کاری نمیکنه خوشحال شم لبخند بزنم چرا ؟ :(((((

+ الان رفتم اون وب دیدم غروب اومده کامنت گذاشته

دروغ چرا کامنتشو دیدم حس ارامش کردم

بهم قول داد درستش کنه ... درستش میکنه من بهش اعتماد دارم اون میتونه

( بمب خنده سابق)...

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 5:01

صفحه بندی