دارم سعی میکنم اینجا از چیزای خوب بنویسم :)

خرید بک لینک
امروز که همه خونواده خونه خاله جمع شده بودن فهمیدم ما از خانواده های باکلاس مرفه محسوب میشیم

همه حسابی های کلاس بودن و یکم فیس و افاده هم در جمع جاری بود

یعنی اینقدر همه شون چیزای خوشگل موشگل پوشیده بودن

که من با وجود اینکه هیچ علاقه ایی به طلا ندارم عاشق انگشتر یلدا شده بودم به شدت دلم میخوادش :/

خدایی خیلی حیگر بود حتی تصویرش میاد تو خیالم این شکلی :) میشم

داشتم فکر میکردم اگه یه روز زندگی مرفهی نداشته باشم چه جوری میشه تو این جمع موند و سرتو بالا بگیری

خیلی سخت میشه ترجیح میدم حضور پیدا نکنم اصلا تا اینکه خیلی متفاوت از اونا حضور پیدا کنم :(

+ امروز روز خوبی بود .خوش گذشت :)

( بمب خنده سابق)...

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: دارم سعی میکنم فراموشت کنم,دارم سعی میکنم, نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 5:01

صفحه بندی