( بمب خنده سابق)

متن مرتبط با «هعی لوله گاز» در سایت ( بمب خنده سابق) نوشته شده است

هعی دلم گرفته از امروز صبح :(

  • نیلوبلاگ

    نگرانشم. :( اگه از اونجا بیرونش کنن اگه بخواد بره سر برجک شیفت بدهxa0 خیلی اذیت میشهxa0 اخه یکی نیس بگه نونت کم بود چی بود که با فرمانده ات دهن به دهن میذاری بهم گفت حالش گرفته است یه چیزی بگم با هر سختی که بودxa0 رفتم جوابشو دادم فک کنم این دفعه اس ام اسم xa0دستش رسید ولی کاش نمی رسید اخه خوب توش حرف نزده بودم فک کنم ناراحت شد واس همین جواب نداد :(( گفت یه چیزایی رو نمیگه چون باعث میشه نا امید بشم ازش :( چرا کاری نمیکنه که بهش افتخار کنم ؟ چرا کاری نمیکنه خوشحال شم لبخند بزنم چرا ؟ xa0:((((( + ...

    ادامه مطلب
  • هعی :(

  • نیلوبلاگ

    + دارم با خودم xa0کلنجار میرم -خوب .نتیجه ؟ + میگم شاید چون اولین ادمیه که اینقدر بهش نزدیک شدم شاید اولین و تنها کسیه که xa0میشناسمش اینقدر دل کندن ازش برام سخته شاید بقیه هم مثه اون باشنxa0 شاید اگه شروع کنیم به فراموش کردن همدیگه واسه جفت مون همه چی راحت تر شه -خوب؟ +امروز گفت یه چیز و حذف میکنه تا از دلتنگیاش کم شهxa0 اگه منم حذف شم از دلتنگیش کم میشه :( -خوب پس میخوای بهش کمک کنی ؟ + - هانیه ؟ +xa0 -هانیه ؟ + با من حرف نزن ٬ میفهمی ؟ حرف نزن ٬ صدام نکنxa0 - باشه...

    ادامه مطلب